Ремонт по гарантії

Більшість сервісних центрів затягують гарантійний ремонт на місяць, а то і більше, через відсутність необхідних запчастин.

У нас більшість деталей вже в наявності, тому ми відремонтуємо Ваш пристрій в найкоротші терміни!

У будь-який момент Ви можете перевірити статус ремонту Вашого пристрою, скориставшись на нашому сайті сервісом перевірки on-line.

Також ми надаємо гарантію на виконані роботи та встановлені комплектуючі.

Ми використовуємо тільки оригінальні запчастини, а не дешеві китайські підробки.

За гарантійним ремонтом до нас щодня звертаються як представники організацій (водії, кур’єр, менеджер), так і приватні особи з різним рівнем матеріального достатку.

Після придбання будь-якого пристрою в офіційних представників (брендових та мультибрендових магазинах) надається гарантія, яка дає право на проведення безкоштовного ремонту протягом гарантійного періоду, за умови дотримання правил експлуатації.

Авторизація СЦ РОБИМ ГУД

Авторизований сервісний центр XIAOMI - РОБИМ ГУД, Київ
Авторизація Samsung - РОБИМ ГУД, Київ

Що потрібно робити, якщо виникла несправність пристрою?

У разі виявлення несправності пристрою в гарантійний період:

  • Зателефонувати на гарячу лінію виробника і дізнатися координати найближчого до Вас авторизованого сервісного центру;
  • Перевірте термін гарантії Вашого пристрою вказаний в гарантійному талоні або інших документах (касовий, товарний чек );
  • Підготуйте пристрій до гарантійного обслуговування:
  • На Вашому пристрої виконайте резервне копіювання даних в обліковий запис, або із пам’яті збережіть на інший носій всю наявну важливу інформацію (контакти, фото, відео тощо)*;
  • Вимкніть встановлені паролі, графічні ключі тощо;
  • Вийдіть з облікового запису (Google, Samsung, iCloud тощо)
  • По можливості проведіть повне скидання налаштувань;
  • Вилучите сім-карти та карти пам’яті**;
  • Для продуктів Apple – обов’язково вимкніть функцію «Find My iPhone».

*СЦ не несе відповідальність за збереження інформації.

**СЦ не несе відповідальність за втрату сім-карти та карти пам’яті.

Ремонт пристрою по гарантії проводиться, як правило, не більше 14 днів (у нас в середньому – 2-3 дні залежно від несправності).

Відсутність в сервісному центрі потрібних деталей не може бути причиною відмови в гарантійному ремонті.

Важливо пам’ятати про дотримання умов зберігання та експлуатації, інакше ремонт не буде виконано по гарантії виробника.

Крім того, ми не несемо відповідальність за збережену інформацію на сім-карті, в пам’яті телефону та інших джерелах інформації, необхідних при роботі з пристроєм.

 

немного текста