Більшість сервісних центрів затягують гарантійний ремонт на місяць, а то і більше, через відсутність необхідних запчастин.
У нас більшість деталей вже в наявності, тому ми відремонтуємо Ваш пристрій в найкоротші терміни!
У будь-який момент Ви можете перевірити статус ремонту Вашого пристрою, скориставшись на нашому сайті сервісом перевірки on-line.
Також ми надаємо гарантію на виконані роботи та встановлені комплектуючі.
Ми використовуємо тільки оригінальні запчастини, а не дешеві китайські підробки.
За гарантійним ремонтом до нас щодня звертаються як представники організацій (водії, кур’єр, менеджер), так і приватні особи з різним рівнем матеріального достатку.
Після придбання будь-якого пристрою в офіційних представників (брендових та мультибрендових магазинах) надається гарантія, яка дає право на проведення безкоштовного ремонту протягом гарантійного періоду, за умови дотримання правил експлуатації.
У разі виявлення несправності пристрою в гарантійний період:
*СЦ не несе відповідальність за збереження інформації.
**СЦ не несе відповідальність за втрату сім-карти та карти пам’яті.
Ремонт пристрою по гарантії проводиться, як правило, не більше 14 днів (у нас в середньому – 2-3 дні залежно від несправності).
Відсутність в сервісному центрі потрібних деталей не може бути причиною відмови в гарантійному ремонті.
Важливо пам’ятати про дотримання умов зберігання та експлуатації, інакше ремонт не буде виконано по гарантії виробника.
Крім того, ми не несемо відповідальність за збережену інформацію на сім-карті, в пам’яті телефону та інших джерелах інформації, необхідних при роботі з пристроєм.