Більшість сервісних центрів затягують гарантійний ремонт на місяць, а то і більше, через відсутність необхідних запчастин.

У нас більшість деталей вже в наявності, тому ми відремонтуємо Ваш пристрій в найкоротші терміни!

У будь-який момент Ви можете перевірити статус ремонту Вашого пристрою, скориставшись на нашому сайті сервісом перевірки on-line.

Також ми надаємо гарантію на виконані роботи та встановлені комплектуючі.

Ми використовуємо тільки оригінальні запчастини, а не дешеві китайські підробки.

За гарантійним ремонтом до нас щодня звертаються як представники організацій (водії, кур'єр, менеджер), так і приватні особи з різним рівнем матеріального достатку.

Після придбання будь-якого пристрою в офіційних представників (брендових та мультибрендових магазинах) надається гарантія, яка дає право на проведення безкоштовного ремонту протягом гарантійного періоду, за умови дотримання правил експлуатації

 

Авторизація СЦ РОБИМ ГУД

Авторизація Samsung - РОБИМ ГУД, Київ

Авторизований сервісний центр XIAOMI - РОБИМ ГУД, Київ

Що потрібно робити, якщо виникла несправність пристрою?

У разі виявлення несправності пристрою в гарантійний період:

  • Зателефонувати на гарячу лінію виробника і дізнатися координати найближчого до Вас авторизованого сервісного центру;
  • Перевірте термін гарантії Вашого пристрою вказаний в гарантійному талоні або інших документах (касовий, товарний чек );
  • Підготуйте пристрій до гарантійного обслуговування:
  • На Вашому пристрої виконайте резервне копіювання даних в обліковий запис, або із пам’яті збережіть на інший носій всю наявну важливу інформацію (контакти, фото, відео тощо)*;
    • Вимкніть встановлені паролі, графічні ключі тощо;
    • Вийдіть з облікового запису (Google, Samsung, iCloud тощо)
    • По можливості проведіть повне скидання налаштувань;
    • Вилучите сім-карти та карти пам’яті**;
    • Для продуктів Apple – обов’язково вимкніть функцію «Find My iPhone».

*СЦ не несе відповідальність за збереження інформації.

**СЦ не несе відповідальність за втрату сім-карти та карти пам’яті.

Ремонт пристрою по гарантії проводиться, як правило, не більше 14 днів (у нас в середньому - 2-3 дні залежно від несправності).

Відсутність в сервісному центрі потрібних деталей не може бути причиною відмови в гарантійному ремонті.

Важливо пам'ятати про дотримання умов зберігання та експлуатації, інакше ремонт не буде виконано по гарантії виробника.

Крім того, ми не несемо відповідальність за збережену інформацію на сім-карті, в пам'яті телефону та інших джерелах інформації, необхідних при роботі з пристроєм.