Правила підготовки гаджету до гарантійного ремонту

Якщо Ви є щасливим володарем офіційного мобільного пристрою Samsung, iPhone, Xiaomi або будь-якого іншого бренду, то у вас є можливість протягом гарантійного терміну скористатися послугою безкоштовного ремонту. Тобто в разі виявлення дефектів, наприклад, не працює динамік, немає зображення, не бачить sim-карту, Ви можете звернутися за місцем покупки або напряму в авторизований сервісний центр, який обслуговує даний бренд.

При зверненні по гарантії Ви повинні розуміти, що будь-яке механічне пошкодження (тріщини на сенсорі, дисплеї, відсутність будь-яких частин корпусу та інше), або потрапляння вологи всередину апарату в сервісному центрі буде розглянуто, як не гарантійний випадок, згідно умов від виробника.

Якщо ваш девайс не має видимих ​​механічний пошкоджень, можна сміливо брати комплект і відправлятися в сервіс.

Для сучасної людини мобільний апарат - це як кишеньковий ПК зі всією особистою інформацією та паролями. Тому всю потрібну інформацію необхідно зберегти або в хмарне сховище, або на зовнішній носій. Вийти з усіх активних акаунтів і відключити авторезервуванням. Перевірити папку Google фото та синхронізувати контакти з аккаунтом Google. Це за умови, що апарат вмикається.

Паролі та логіни від всіх акаунтів необхідно записати, щоб уникнути втрати синхронізованих даних.

На цьому все!
Дані все збережені, акаунти відключені, паролі на вхід зняті, sim-карти та карти пам’яті вийняті можна нести пристрій в ремонт. Або скористатися доставкою кур’єром чи Новою поштою.

Спеціалісти сервісного центру «РОБИМ ГУД», завжди готові прийти на допомогу та надати якісний ремонт Вашого мобільного гаджета.