• У якій комплектації Сервісний Центр приймає пристрій на гарантійний ремонт? Що робити якщо наприклад немає рідного зарядного пристрою?
    На гарантійне обслуговування пристрій приймається в повній комплектації (основний пристрій, коробка, акумулятор, зарядний пристрій, гарантійний талон, чек) - гарантійний талон повинен бути заповнений ( дата продажу, IMEI, серійний номер пристрою та печатка продавця). У разі відсутності оригінального зарядного пристрою, надаєте зарядний пристрій який Ви використовуєте (в 85% випадків ЗП необхідно для проведення діагностики та виявлення заявленої несправності).
    ТАКОЖ: ДО ПЕРЕДАЧІ ПРИСТРІЮ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, НЕОБХІДНО ВІДКЛЮЧИТИ ПАРОЛЬ БЛОКУВАННЯ І ГРАФИЧЕСКИЙ КЛЮЧ, ВІДВ'ЯЗАТИ ПРИСТРІЙ ВІД ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ (АККАУНТА).
  • Що таке IMEI і де його шукати?
    IMEI - міжнародний ідентифікатор мобільного обладнання розпочинається з цифр (35/86). Перевірити IMEI можна натисканням комбінації: * # 06 #, або ж переглянути його на коробці від пристрою.
  • Як мені дізнатися в якій Сервісний Центр звернутися для проведення гарантійне обслуговування?
    Адреса та номер Авторизованого Сервісного Центру вказаний в гарантійному талоні пристрою. А також ви можете переглянути всі адреси та номери СЦ на офіційних сайтах бренду пристрою. Місцезнаходження мережі сервісних центрів «РОБИМ ГУД» можна переглянути на сайті: Сервисные центры
  • У мене впав телефон і розбився екран, я можу звернутися на обслуговування по гарантії виробника?
    Згідно умов експлуатації описаних в гарантійному талоні, наявність пошкоджень механічного характеру, сліди не обережного поводження, а також попадання вологи на внутрішні компоненти пристрою – є недотримання правил експлуатації описаних виробником. В даному випадку виробник або авторизований СЦ може відмовити в проведенні гарантійного обслуговування пристрою.
  • Чи продовжується гарантія, якщо пристрій вже проходило гарантійне обслуговування?
    Термін гарантійного обслуговування продовжується на той період, який пристрій знаходився на гарантійному обслуговуванні.
  • Я забув графічний ключ / пароль від розблокування екрану, це гарантійний випадок?
    Виробник не несе відповідальності за паролі та графічні ключі, які були встановлені користувачем. Зняття пароля або графічного ключа на гарантійній основі не передбачена.
  • У мене заблокований обліковий запис (акаунта), це гарантійний випадок?
    З питання розблокування акаунта Вам необхідно звернутися в підтримку виробника пристрою. Авторизований СЦ не проводить розблокування акаунтів пристроїв.
  • Я відправляв телефон на ремонт, мені замінили екран, але захисне скло яке було на старому екрані не повернули?
    СЦ не несе відповідальності за аксесуари, які не були в комплектації пристрою від виробника.