- У якій комплектації Сервісний Центр приймає пристрій на гарантійний ремонт? Що робити якщо наприклад немає рідного зарядного пристрою?
На гарантійне обслуговування пристрій приймається в повній комплектації (основний пристрій, коробка, акумулятор, зарядний пристрій, гарантійний талон, чек) - гарантійний талон повинен бути заповнений ( дата продажу, IMEI, серійний номер пристрою та печатка продавця). У разі відсутності оригінального зарядного пристрою, надаєте зарядний пристрій який Ви використовуєте (в 85% випадків ЗП необхідно для проведення діагностики та виявлення заявленої несправності).
ТАКОЖ: ДО ПЕРЕДАЧІ ПРИСТРІЮ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, НЕОБХІДНО ВІДКЛЮЧИТИ ПАРОЛЬ БЛОКУВАННЯ І ГРАФИЧЕСКИЙ КЛЮЧ, ВІДВ'ЯЗАТИ ПРИСТРІЙ ВІД ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ (АККАУНТА). - Що таке IMEI і де його шукати?
IMEI - міжнародний ідентифікатор мобільного обладнання розпочинається з цифр (35/86). Перевірити IMEI можна натисканням комбінації: * # 06 #, або ж переглянути його на коробці від пристрою.
- Як мені дізнатися в якій Сервісний Центр звернутися для проведення гарантійне обслуговування?
Адреса та номер Авторизованого Сервісного Центру вказаний в гарантійному талоні пристрою. А також ви можете переглянути всі адреси та номери СЦ на офіційних сайтах бренду пристрою. Місцезнаходження мережі сервісних центрів «РОБИМ ГУД» можна переглянути на сайті: Сервисные центры
- У мене впав телефон і розбився екран, я можу звернутися на обслуговування по гарантії виробника?
Згідно умов експлуатації описаних в гарантійному талоні, наявність пошкоджень механічного характеру, сліди не обережного поводження, а також попадання вологи на внутрішні компоненти пристрою – є недотримання правил експлуатації описаних виробником. В даному випадку виробник або авторизований СЦ може відмовити в проведенні гарантійного обслуговування пристрою.
- Чи продовжується гарантія, якщо пристрій вже проходило гарантійне обслуговування?
Термін гарантійного обслуговування продовжується на той період, який пристрій знаходився на гарантійному обслуговуванні.
- Я забув графічний ключ / пароль від розблокування екрану, це гарантійний випадок?
Виробник не несе відповідальності за паролі та графічні ключі, які були встановлені користувачем. Зняття пароля або графічного ключа на гарантійній основі не передбачена.
- У мене заблокований обліковий запис (акаунта), це гарантійний випадок?
З питання розблокування акаунта Вам необхідно звернутися в підтримку виробника пристрою. Авторизований СЦ не проводить розблокування акаунтів пристроїв.
- Я відправляв телефон на ремонт, мені замінили екран, але захисне скло яке було на старому екрані не повернули?
СЦ не несе відповідальності за аксесуари, які не були в комплектації пристрою від виробника.