Нова послуга «Pick-Up service» від СЦ «РОБИМ ГУД»

Тепер Ви можете надати негайну допомогу своєму смартфону, відправивши його професіоналам за допомогою прямої пересилки Новою Поштою за послугою Pick-Up від Сервісного центру ТМ «РОБИМ ГУД».

Довірте технічне обслуговування Вашого гаджета досвідченим і кваліфікованим майстрам, для якісного і швидкого усунення несправності. Інженери нашого сервісу продіагностують і усунуть несправність в найкоротші терміни та нададуть гарантію на проведений ремонт. *

Для того, що б скористатися послугою, заповніть заявку на нашому сайті або зателефонуйте на інформаційну лінію:

√ Пересилання пристрою на платне обслуговування - безкоштовно**

Надіслати заявку на доставку гаджета в сервісний центр «РОБИМ ГУД»

Як це працює

Оформлення заявки → відправка Новою Поштою в СЦ → діагностика → узгодження ремонту → усунення несправності → фінальне тестування → відправка техніки клієнту → радість від отриманої послуги))

Підготовка техніки до відправки після оформлення заявки

  1. Перед відправкою техніки в сервісний центр необхідно: витягнути Сім-карти, карту пам'яті, зняти чохол з пристрою, зробити резервну копію даних з внутрішньої пам'яті пристрою, вийти з акаунтів, зняти графічне блокування екрану (пароль)***
  2. При відправці на гарантійне обслуговування вкладіть у коробку пристрою оригінал гарантійного талона (заповнений продавцем) і копію чека. На гарантійне обслуговування приймаються пристрою в повній заводській комплектації.
  3. Для платного обслуговування повний комплект до пристрою бажаний (в разі якщо проблема пов'язана з акумуляторною батареєю бажано надати зарядний пристрій який Ви використовуєте).
  4. Після підготування, Ви звертаєтеся в будь-яке відділення Нової пошти і виконуєте відправку пристрою. Реквізити для відправки Вам надійдуть в СМС повідомленні після оформлення заявки на ремонт.

Графік роботи: понеділок - п'ятниця: 10:00 - 18:00

*Після проведення не гарантійний / післягарантійного обслуговування (ремонт на платній основі) сервісний центр надає гарантію на проведене обслуговування 3-ри (три) місяці з дати видачі пристрою з сервісного центру, за умови відсутності порушень правил експлуатації пристрою.

**У разі відмови в платному ремонті, оплачуються лише послуги діагностики.

***Сервісний центр не несе відповідальності за аксесуари, що не входили в заводську комплектацію пристрою. Дані які знаходяться у внутрішній пам'яті пристрою можуть бути втрачені при оновленні програмного забезпечення!


Важливо! При відправленні посилки за Вашим бажанням Ви можете застрахувати посилку, заповнивши поле "Заявлена ​​вартість" у відповідному полі талона-замовлення. При цьому в разі втрати або псуванні посилки, Вам повертається вся сума зазначена в цьому полі.